toom...

Jag är helt tom....asså jag känner ingenting. okej klart jag känner nånting. meen, jag har alltid förrut tyckt om nån eller så...men nu är jag helt....tom.
har inga känslor för nån. det känns på ett sätt bra, men på ett sätt....ja tomt såklart.
det kanske är bra. eller jag vet inte. har varit såhär ett tag nu....men jag hoppas det blir bättre.
Jag kanske bara har blivit less på å aldrig hitta den rätta, så när jag träffar den rätta kanske jag märker det för att jag inte haft känslor för någon på så länge.

Faan vad jag babblar på, bara jag som förstår vad jag skriver om. haha.


Jag vet vad jag ska få i julklapp!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är asbra att vara tom. Då är man mer öppen för hur folk egentligen är, istället för att vara helt blind pga känslor. Go dig Mikaela :D

2006-11-21 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback