One tree hill


På söndag börjar det igen...äntligen. Nathan hans bror och Hayley var ju med i en bilolycka, ska bli intressant och se vad som hände, men jag har ju läst på internet så jag vet ju nästan, men kommer inte ihåg allting.

127851-9

Och Chad Michael Murray  är ju inte direkt ful. Utan typ snyggast i hela världen.



Har hittat jättesöta svarta ballerinaskor på indiska, lite kallt å ha dom nu. Får se kanske köper dom imorron om jag känner att jag har råd.
Ska ju på anställningsintervju på måndag, alltid lika svårt å veta vilka kläder man ska ha på sig, fast det svåraste är ju å förbereda sig så man vet vad man ska svara på alla frågor, tycker inte alls om det. Men det måste ju göras om man ska få nåt jobb.

Det bästa är iallafall att Arbetsförmedlingen ska betala min resa turoretur.

Imorgon blir det till å plugga hela dagen, har en del matte som ska göras, men det fixar jag. Bara man vill så kan man och jag vill så det ska nog inte vara några problem.


Godnatt!



BTW jag har världens sötaste lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback