Intervju

Anställningsintervju på måndag.
Har hittat kläder som jag ska ha nu.
Vit skjorta, mörkblå jeans, svarta stövlar. Åsså ska jag ha pärlörhängen och en silverring.
Nu är det bara förbereda sig hur man ska svara på alla frågor och sånt.
Hoppas det går bra, vill verkligen ha jobbet.

Yer man - Good grief


Om ett par timmar kommer det massa folk hit, då blir det party, som vanligt på torsdagar.
Jag tror jag har varit ute varje torsdag sen jag kom hem från Stockholm, förutom den veckan jag var ner och hälsade på. Ja om jag har räknat rätt så är det 9-10 torsdagar.
Det är inte bra egentligen.
Är ju inte lång tid kvar tills jag flyttar, måste hitta nå kompisar där nere som vill gå ut lika ofta som mej haha.


127851-10









If you´re there don´t ever fucking call me again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback