Hemma


Jaja.....Inte gjorde jag allt jag ville, varför åkte jag inte in till stan själv och shoppade?
Jag fattar inte. Dom har öppnat en jättestor H&M butik på drottninggatan, varför åkte jag inte in själv då dom andra bara ville sitta hemma och ta de lugnt?
Jag missade t.o.m att gå på Zara, en av mina favoritbutiker där nere.
Ja jag ska väl ner om 1 månad eller nånting iallafall å då blir det att gå dit.

Annars har jag haft det bra. Fest i onsdag och i fredags, i onsdags var vi bara hos Jocke och drack vin och spelade poker, Jag, Freja, Jocke och Tonnie. Sen skulle vi gå till Tonnie och hämta dansmattan, och jag klanten och den fullaste ramlade typ 3 gånger. Duktigt gjort, med mina nya jeans också. Jocke och Tonnies kommentar var bara "byxorna blir ju rena iallafall". Haha.

I fredags hamnade vi på Söderkällaren, jag Tonnie, Jocke och Mathab, de va rätt okej, men lite konstigt folk kanske, men då man började bli full blev det roligare.
Sen tappade alla bort varandra då vi skulle gå därifrån, men det ordnade sig tillslut.


Men nu är jag hemma i allafall....Med tåget som var 40 minuter försenat.





Tur att AIK inte vann igår. De va inte så bra att Elfsborg vann heller, men hellre det.


Kommentarer
Postat av: Olov

Äntligen hemma, BRA :D

2006-11-07 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback