Tidsfördriv

Personnummer: 19860307
Bor: I en lägenhet med min pappa, snart i Sthlm
Hårfärg: Brunt.
Naturlig hårfärg: Rödhårig
Ögonfärg: Blågrå.
Längd: 167 cm
Skostorlek: 39
Födelsestad: Östersund
Stjärntecken: Fiskarna
Syskon: 1 lillasyster
Favoritfärg: Blå,röd,svart.
Favoritkläder: just nu på vintern är det baggy jeans och huvtröja
Pojkvän: Näpp
Första kyssen, ålder: vet inte
Förlorade oskulden, ålder:  15
Förlovad: Nää?
Dricker jag: Jahaa då.
Röker jag: Har slutat.
Snusar jag: Nepp
Kriminell handling:  Snattat
Husdjur: Nä, men jag vill ha en söt liten jack russel
Antal kuddar i sängen: 2
Favorit låt: just nu, Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
Favorit grupp: Kent
Kär i: Ingen?
Älskar: Mina vänner och familj.
Intressen: Umgås med kompisar, festa, vara ute å gå, sitta vid datorn.
Drömbil: Chevrolet 56 bel air
Framtid: Flytta till Sthlm. Plugga på universitet. Träffa någon.
Något jag säger ofta: Huvva. Typ.
Favoritmat: Kyckling.
Mina Piercings: Naveln och tungan.
Läggdags: När jag är trött
Parfym: Armani city glam
Roligaste människan: Vet int
Första tanken på morgonen:  Måste jag kliva upp?
Jobbar: Inte just nu, börjar den 8e januari i Sthlm.
Mobil: Jao en sån har jag.
Om min humor:  Jättebra, om jag får bestämma själv.
Tatuering:  Ne men ska väl skaffa snart.
Favorit sprit:  Koskinkorva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback