riktiga,äkta,vänner


Jag vet vilka som är mina riktiga vänner.
Det är dom som verkligen tar sig tid och vill träffa mig innan jag flyttar, det är bara 8 dagar kvar...Eftersom jag åker på onsdag morgon. Tiden går snabbt, snart är den onsdag den 3e januari klockan 10. Och då är inte jag i Östersund igen på 2 månader.
Jag bryr mig inte, dom som inte tar sig tid eller försöker då jag frågar eller dom som inte frågar, dom är inte mina riktiga vänner. Jag ser det så. Okej om det inte finns tid eller om det är något annat problem då förstår jag.
Men har man tid så varför inte ses en sväng innan om man nu ska vara kompisar?
Förresten chokladen va sååå god.

Jag har riktiga vänner. Jag vet vilka ni är. Det räcker.



Blev inget news, var så mycket folk där. Men var upp till Kalle en sväng iallafall. Och jag visste ju vem det var haha. Östersund e så litet.
Har tagit lite kort iallafall. Blir mer imorgon.
Och imorgon ska jag på rean på HM...Svarta kostymbyxor ska jag försöka hitta. yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback