julafton

.

Har haft en jättebra dag, först med mamma, kjell och angelica.
Sen vid 21 tiden åkte jag till mina 3-mäningar, har spelat lite spel och pratat.

Fått min efterlängtade digitalkamera, så jääkla glad. + presentkort på hm, en bok om vin och mat, en vanlig bok, pyjamas, godis, och lite annat smått och gott.
Igår bytte jag och Amela julklappar då fick jag gardiner som jag ville ha, snapsglas och strumpor.

Imorgon ska jag och pappa till farmor och äta julmiddag och öppna lite paket där. Sen på annandagen så blir det packning, jag och Mia ska börja packa lite kläder och småsaker. Eller egentligen det mesta för då är det bara 8 dagar kvar tills jag flyttar.



En fortsatt God Jul och Gott Nytt År till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback