Jag måste också...

Jag måste också göra en lista


* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Tog mej från Östersund och flyttade.
* Dog någon i din närhet?
Nej.

* Vilka länder besökte du?
Bara Sverige.

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
7 mars då jag fyllde 20, och den 19 juli.
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Hips don´t lite, sexyback, satisfaction, lejonkungen låtar.

* Blev du kär under 2006?
Jao.

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Var på bolaget, drack vin, åt middag på resturang.

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Ingenting...eller kanske nåt. vet inte.

* Hur höll du dig från att bli galen?
Haha jag är alltid galen.

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Hmm träffade många nya bra personer. Kan inte välja nån. T kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback