besviken


Jaha, det var det de. Trodde de skulle va massa rea på HM men hittade ingenting. En kappa som dock inte var på rean, mindre bra. Så får se om man köper den eller inte.
Tror jag ska spara mitt presentkort till Sthlm, mer och snyggare kläder där.

Måste ha nyårsskor också, men de e typ bara rea på stövlar och vinterskor.
Kanske tar några som man redan har, funkar väl det också..

Kanske bio ikväll, the holiday jag vill se den. Men Mia är så seg på att bestämma sig.



Vilken god choklad jag köpte, tur att jag fick äta upp den själv.



Kommentarer
Postat av: Ally

Vi ska se The Holiday imorgon, den verkar jättebra!

2006-12-26 @ 19:38:37
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback