Äntliiigen


Äntligen så funkar bloggen, har varit nere i typ 1,5 dag nu.

Jag har hittat en sån fiiin klänning, jag ska ha den och jag har beställt den från ellos.se
Det bästa var ju att de va 40% också. Kan ju nästan inte bli bättre.
Har hittat söta skor på din sko också som jag nog ska ha på nyår.
Och en till sööt klänning på vero moda. Stövlar på wedins, och lindex, finns ett par på åhlens också. Men så mycket pengar har jag inte.

Nästa vecka blir det köp av julklappar för då får jag äntligen in lite pengar på mitt konto.
Vill köpa något speciellt till mamma och pappa eftersom jag flyttar en bit bort, men jag kommer inte på något, nån som har nåt förslag?

Igår var det 3 veckor kvar tills jag flyttar så 20 dagar kvar idag då. Måste verkligen börja packa snart iallafall alla små saker jag ska ha med mej.


Utgång ikväll....Jaja, spela roll. Blir inga mer torsdagar efter nyår. Iallafall inte i Östersund.
Det som är lite roligt att här i Östersund går vi nästan alltid ut på torsdagar och då jag jobbade på gröna lund så gick vi alltid ut på torsdagar också + söndagar haha.



Mariah Carey - All I want for christmas is You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback