3 månader

Tre månader tills jag fyller år...yeey. eller nåt, blir gammal 21 jag kan inte tro det själv för jag känner mej fortfarande som 16. Och jag ser inte ut som 21 heller, så stanna tiden ett tag.


Jag vill ha, jag måååste ha nya stövlar, en ny säng, nya jeans, nya kläder.
Nytt allting. jaa tack.
Men de viktigaste e stövlarna, ge mej pengar någon?

Jag har inte råd å köpa julklappar, om jag inte lyckas få in lite pengar nästa vecka. Om jag har tur.


Idag ska jag ut å gå, träffa min mattelärare så jag får godkänt i matten, plugga samhälle, sova?
Jag har försökt å kolla på julkalendern i 2 kvällar i rad, men har alltid somnat typ 15 minuter innan det börjat haha.


Kommentarer
Postat av: caroline

Grattis i förskott =)
Kramis Carro

2006-12-07 @ 12:17:04
URL: http://ciline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback