Hemmafru


Idag har jag tvättat, varit på möte, åkt till stan och köpt en skrapa man putsar fönster med, åsså har jag putsat fönster i sovrummet och vardagsrummet. Måste vänta tills jag kan ta i köket för där ligger solen på.
Snart kommer älsklingen hem så jag ska börja med middagen...Hmm, jag kanske skulle trivas bra som hemmafru? ;)



Imorgon tänkte jag ta tag i städningen, det värsta, putsa fönster och tvätta kan jag tycka är ganska roligt. Men inte å dammtorka å ta golven, men jag har ju ändå inget annat för mig imorgon.

Ska åka till stan imorgon kväll för då firar mittpunkten 1 år så dom skulle ha extra öppet, (passar bra då älsklingen har hobbykväll på torsdagskvällar också). Ska köpa en present till Kimberly som fyller år på fredag, då ska vi ut och käka med henne och Björn, Mats och några klasskompisar till henne, sen hem till Björn och Kimberly och festa. Det ser jag framemot, men något som jag ser ännu mer framemot är att jag och Amela åker till London om 5 dagar!!!





Kommentarer
Postat av: Emma

Hemmafru, hur nice hade inte det varit? haha

2010-09-29 @ 21:05:10
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

var med i min blogg tävling om en as snygg nyårsklänning :)

2010-10-01 @ 15:06:20
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill också vara hemmafru! :)



Hoppas ni får det super kul i London.

2010-10-01 @ 19:33:21
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback