I´m not dead!


Har precis varit på en promenad, jätteskönt väder även fast solen inte lyser.
När jag är ute och går själv så går min hjärna på högvarv, tänker på allt möjligt, rensar hjärnan från alla tankar, terapi för mig själv kan man ju nästan säga :P Och det behövs!

Idag tänkte jag bland annat på om man skulle bli miljonär, att jag måste utvecklas mer under praktiken, ta mer intiativ, mina vänner, familj.

Har varit sjuk under veckan, men det har blivit bättre, är nästan frisk nu, lite halsont kvar. Så jag kan nog inte kalla mig sjuk nu :P


Idag har jag hunnit med att baka tekakor, tog mig ett smakprov nyss och dom blev riktigt goda.
Ikväll blir det nog bilbingo, premiär på vitgården ikväll.
Och imorgon är det bilens dag, hoppas Daniel vill åka på det, för övrigt så firar vi 2,5 år imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback