Simning

Nu var det flera dagar sen jag uppdaterade, kanske dags? Har dock inte hänt så jättemycket i mitt liv denna vecka.
Dock har jag rört på mig ganska mycket, mycket promenader och har simmat 2 gånger, det är så skönt att vara ute och gå när solen lyser och man känner att våren kanske är på väg... :)

Idag ska vi ha besök, mamma, hennes man Kjell, Angelica och pappa kommer hit och äter middag, på kvällen ska daniels mamma, pappa, björn, kimberly och mats komma hit och fika tårta.
Så jag har det jag gör innan dom kommer, förberedde tårtorna igår och plockade undan och dammtorkade, idag ska jag plugga, tvätta och dammsuga och torka golven.
Har hunnit med att morgonsimma också, att det är så skönt och simma, jag trodde inte jag tyckte om det, men tydligen så gör jag det :)

Dags att sätta igång så jag hinner allt jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback