Sommar


Nu är det sommar ute...Jag älskar sommaren och solen :)
Igår hade jag shorts på mig för första gången, och även kl 21 på kvällen var det jätteskönt, jag och Daniel va ute och spelade crocket.

Idag har jag åkt till Övik, har suttit och pluggat i flera timmar, så snart jag ska ta en paus, gå hem och äta middag.

I helgen har jag varit hos Amela i Umeå, har haft en jätterolig helg. :)


Den 8e börjar mitt sommarvikariat på ett äldreboende i Östersund, ska bli intressant och jobba där i sommar, speciellt då jag känner att jag lärt mig jättemycket under det här året i skolan och jag ser verkligen på vården med andra ögon nu, ur en sjuksköterskas syn istället för ett vårdbiträde, även fast jag har mycket kvar att lära.
Men det känns ju att man är en liten bit på väg.


Imorgon är det dags för tenta, och det känns bra, jag ska plugga ikväll också.
Åker hem på fredag morgon då jag har tentan imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback