Övik


Imorgon bitti 7,15 åker jag till Övik, det känns lite tungt, nu då jag har varit hemma i 4 veckor, blir borta i 1,5 vecka, jag har ju tenta på lördag...Och det SKA gå bra!
Därför att den 26e februrari har Daniel och hans jobb blivit bjuden till Arctura med mat, dryck + dans, och dom får ta med sig sina respektive...Men, den 27e februari har jag omtenta, så jag kan ju inte va i Östersund fredagkväll och Övik lördagmorgon, så därför måste jag plugga, å plugga å plugga!!

På tisdag ska vi vara i Umeå och disskera grisar, haha lite äckligt va, men grisar är dom som är mest lik människan innuti, alltså med hjärtat å de här. Det ska bli väldigt intressant, sen ska jag stanna kvar en natt i Umeå hos Amela :)



Jag skulle egentligen skriva massa annat i min blogg, men som sagt jag måste köpa en dagbok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback