Kladdkaka


Har precis bakat kladdkaka, har varit sugen på det i flera dagar, så idag tog jag mig i kragen och bakade :)
Ikväll blir det kladdkaka och film, ska gå till Linda och Bische, Björn och Kimberly hade laddat ner 2012, så dom ska ta med den så ska vi kika, har velat se den sen den kom på bio, så det passar ju bra då.

Idag har jag inte gjort alls mycket, tog en promenad imorse, sen var jag till Linda och drack kaffe, och nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska komma hem.
Ska ju egentligen se en webföreläsning som dom skulle lagt ut på cambro igår, men dom har inte lagt ut den än, så det blir ju lite svårt.

Kommentarer
Postat av: kickan

Ååå.. kladdkaka som är så jäkla gott!

2010-01-22 @ 16:49:06
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback