Redovisning


Åker till Övik imorgon, har ingen lust alls, har ju det så bra här hemma med min älskling.
Har redovisning imorgon också, som jag inte heller har någon lust med, negativa Mikaela idag.
Jag gillar inte alls redovisningar, men det är de väl inte många som gör, kan allt innan, men sen så fort jag ställer mig där framme är de total blackout, ähh ska inte tänka mer på det nu, tar tag i det imorgon igen.

Har haft en väldigt lugn helg, i fredags så kom Björn, Kimberly och Henrik hit och spelade spel, igår var vi hos Linda och Bische och kollade på melodifestivalen.
Idag har vi varit ute och åkt madrass, snowracer och skidor, de va riktigt skoj :)

Längtar redan till nästa helg, hoppas de blir fint väder då också, då ska vi ner med mamma, Kjell och Angelica till badhusparken.

Nu ska jag fortsätta se på Leila bakar sen ska vi till Tobbe och Therese å fika, det var  evigheter sen vi träffade dom så det är väl på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback