GALEN!!!

Jag blir galen, ja ibland blir jag det, på allt möjligt.
Men det får man väl bli ibland.


Har nyss druckit en kopp varm nyponsoppa, det är gott när man är lite förkyld.
Min förkylning har dock blivit bättre idag, igår satt jag ju inne hela dagen så jag tror att de hjälpte.
Idag måste jag dock gå ut, ska ner på biblioteket och lämna igen en bok, som är  en vecka försenad, åsså måste jag köpa grejjer till middagen.


Den här helgen börjar ju melodifestivalen, jag tycker det är roligt att titta på, denna vecka är dom ju i Övik :P
Ikväll så blir de antingen bio, eller något annat, tror de lutar mest åt något annat, även fast jag gärna skulle vilja gå å se snabba cash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback