Fettisdagen


Dagen i ära så bakar jag semlor, eller nu jäser degen, hoppas dom blir bra...Men jag e ju ganska duktig på att baka, om jag får säga det själv :P

Igår var jag på body step med Jennie, jobbigt och roligt, men man hörde inte vad instruktören sa, så det va lite jobbigt.
Ikväll ska jag på Afropowerdance med Madde, längesen jag träffade henne, så de ska bli roligt.
Och efter träningen, då får jag smaka på mina goda semlor.

Skulle vilja åka iväg å styrketräna, får se när jag blir klar med baket, ska iväg på cellprovtagning idag också, hoppas det inte är något fel på mig.
Efter det läggs hemtentan ut, så jag får sitta med den några timmar innan jag ska iväg på Afro, idag är det min älskling som står för middagen. Tror det blir köttfärssås å spagetti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback