Beach 2010


Äntligen har jag tagit mig i kragen, nu ska jag börja träna igen, jag älskar ju å träna, det finns inget bättre ställe till att gå när hjärnan är full med massa tankar och plugg.
Träning för mig är avslappning för hjärnan, + att kroppen mår mycket bättre.
Jag måste bygga upp min rygg också, har ont nästan varje dag nu, och ska jag jobba i vården är det inte bra med en dålig rygg, så det blir mycket bålträning, core och body balance.

Har skrivit in mig på step in, dom har ju det hemma i Östersund också, då kan jag träna där när jag är hemma, nästan alla klasskompisar är ju på friskis och svettis, men det kortet funkar inte på friskis hemma i Östersund, så då blev det step in, har ju tillgång till badet både här och hemma + relaxen hemma, tänk att simma och sen gå på relaxen, underbart, det ska jag nog göra nästa vecka när jag är hemma.
Imorgon börjar jag dock med ett afropowerdance pass, hur roligt låter inte det? ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också börja träna på step in! Ska ta mig i kragen snart jag med. Då kan vi gå på badet ofta! :)

2010-02-08 @ 21:43:38
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback