Lunch!


Idag ska jag bjuda Linda på lunch för hon fick det av oss när hon fyllde år, visste inte alls vad vi skulle köpa så då gjorde vi ett fint presentkort där det stog att jag skulle bjuda henne på lunch :)
Synd att det inte är så fint väder ute, vi tänkte åka och köpa någonstans och sen sätta oss ute i en park, men verkar inte bli så nu.
Igår var det jättefint väder, då va jag och hälsade på mamma, Kjell och Angelica i sällsjö, ungefär 7 mil från stan, sista milen är bara grusväg och skog så jag trodde nästan jag hade kört vilse, men till slut kom jag fram :)

Egentligen ska jag sitta med anatomiboken nu, har pluggat en liten stund, så jag ska väl sätta mig igen innan jag ska iväg.

Vi har gjort om här hemma också, var i Sundsvall i lördags, köpte nytt datorbord och nu är datorn inne i sovrummet, har lagt ut det gamla datorbordet på blocket, och letar efter en 2-sits tomelilla soffa som vi ska ställa där.

Har tagit jättemycket kort under den här sommaren, ska gå in på fujifilm som hade 100 gratis kort och sen kostade dom andra 0,75 öre styck och beställa från, det blir nog fler än 100 kort. Ska köpa fotoalbum och sätta in dom i också, mycket roligare att titta så än på datorn tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt med nya möbler :) Och fler sittplatser i v-rummet önskar jag mig också. Vet bara inte vad jag vill ha. Kom gärna på kaffe nån dag :)

2010-08-12 @ 12:27:29
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Tobias

TACK :D

2010-08-12 @ 14:14:34
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback