7 dagar


Nu är det 7 dagar kvar tills jag åker upp till övik, jag har varit hemma nästan 3 månader och tiden har gått så fort, vart har sommaren tagit vägen?
Jag vill inte åka ifrån min älskling, jag vill va här jämnt, när man väl börjar få in rutinerna här hemma med allting så ska man åka härifrån.
Jag tycker det är jättejobbigt, igår satt jag och tänkte och blev alldeles tårögd. Jag är en vuxen människa och jag klarar sånt här. Det gör man ju alltid. MEN hemma är alltid hemma, och speciellt här med min älskling, min Daniel.






Imorgon ska vi iväg på boda borg i Torpshammar med Björn, Kimberly och Mats. Det ska bli hur roligt som helst och jag ser verkligen framemot det. Ikväll skulle jag vilja gå ut och äta after work, får se vad Daniel tycker om det.



Över till något annat :)
Har hittat ett par höstskor jag ska köpa.




Boots från Skopunkten.com


Såg även på HMs hemsida att dom fått in en skjorta jag vill ha i butiker nu.
Ska snart åka in till spakliniken på massage så tar nog en tur på stan sen och kikar på skjortan.
Tycker det är så fint med skjortor instoppade i jeans ett snyggt skärp och stövlar, så vill jag gå runt hela hösten.



 






Har köpt en annan skjorta på HM också, har tittat lite på den men tänkt att den kanske inte var så fin, men så provade jag den i förrgår då jag var på stan och den var mycket finare på.



Visit hm.com


Kommentarer
Postat av: Jennie

Såna där stövlar har jag :) om dom är från skopunkten? Köpte dom för en månad sen ungefär, skitsnygga! Ha så skoj på boda borg! Kram

2010-08-20 @ 10:23:51
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Emma

Du är så välkommen! ;)

2010-08-23 @ 10:47:51
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback