Valborg


Min första praktikvecka är över på Sollefteå sjukhus, har varit intressanta dagar och man lär sig mycket.
Igår eftermiddag åkte jag hem till min älskling, det är så skönt att vara hemma igen, och han hade köpte virke, så nu har vi trall här utanför, bara lite finjusteringar som ska fixas, ni får se kort när det är klart :)

Ska snart åka ner på stan och fixa lite grejjer, sen måste jag hem och städa, jag tycker inte om att städa, men jag får väl he på the voice på hög volym så blir det ju lite roligare iallafall, och det är ju så skönt när det är klar.
Ikväll kommer några kompisar hit, vi ska grilla, dricka och spela lite spel.
Det skulle inte bli så fint väder så får se om det blir någon majbrasa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback