Våfflor


Sitter och tittar på nyhetsmorgon, Daniel sover fortfarande...Sjusovare :P
Jag ska snart duscha, sen ska jag åka in till Linda och vi ska på stan en sväng.
Efter det ska jag träffa Amela en sväng, skulle vilja åka ner till skopunkten också.
Fick hem mitt paket från Ellos igår och alla kläder var jättebra, förutom skorna, dom var jätteklumpiga, kändes som att gå runt i ett par stövlar. Men dom har liknande på skopunkten, så ska åka dit och prova dom och se.
Åsså vill jag ha en ny dator, är så less på den här nu, seg och låter mycket, kanske skulle lämna in den? Men det tar ju 2 veckor, kan ju inte va utan dator i 2 veckor haha :P


Boots från Skopunkten.com

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback