2a dagen


Idag är andra dagen i Övik, gick jättebra att sova här inatt, trodde jag skulle vakna mitt i natten och undra vart jag var, men så var det inte.
Hade första föreläsningen igår, filosofi och hälsa, det var intressant, men samtidigt lite flummigt, filosofi är ju filosofi :P
Idag ska vi ha en föreläsning om kommunikation. Och redan om 3 veckor är det praktik.
Jag åker hem till Östersund idag kl 17,05 går bussen tror jag, har ingenting förens på måndag, och efter den här veckan kommer det bli fullt upp flera veckor framöver mån-fre, så det är bäst å passa på nu då jag har lång ledigt :)

På söndag så skjutsar Mamma och Kjell upp mig hit igen, dom vill ju se hur jag bor också :) Det är en ganska mysig liten etta, bara jag får lite saker på väggarna, en blomma och en matta så kommer det bli jättebra, lite mer hemtrevligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ner på skolan, börjar 10 idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback