Tvätta tvätta


Nu har jag äntligen tvättat klart....För idag, imorgon måste jag ta tag i det igen, bokade en ny tid då jag märkte att det var mycket mer å tvätta än jag trodde. Så det blir 10-14 imorgon också + att vi ska städa.
Imorgon kväll ska vi få besök, ska ha lite fest här eftersom Daniel fyllde år igår  ;) Dricka lite och spela lite spel och bara det trevligt.

Snart ska jag bege mig till Lillänge, behöver ett par vinterskor nu då vintern kommit till oss, eller ja just nu håller de på å regna bort, hata slask!
Ska det komma snö kan de ju komma ordentligt och vara några minusgrader så det får ligga kvar på marken.

Det var allt för nu! Ha en trevlig helg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback