Tentamen


Hade första tentan igår, det gick sådär, jag hoppas verkligen att jag klarar den, håll tummarna :)

Idag har jag varit ledig, nästa kurs börjar imorgon, vetenskaplig teori och metod, verkar lika roligt som det låter, eller inte :P Men allt kan inte vara roligt, kanske blir intressant också, hoppas det.

Har köpt present till Amela idag, hon fyllde år förra veckan, och vi ska båda hem till Östersund i helgen så då ska hon få den då :)
Och min älskling fyller år på torsdag, hans present har jag redan fixat, jag åker hem på torsdag dag, så jag får fira honom lite på kvällen, sen ska vi ha lite kalas på lördag.
På söndag firar vi 2 år också, kan ni tänka er? Helt gaalet, men jag är lika kär som när vi träffades, om inte mer ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad ska jag få i present då? :D



och du, jag e kär i dig med ;) Pöss

2009-11-03 @ 22:36:27
Postat av: Linda

Tiden går så sjukt fort! Jag och Bische har snart varit tillsammans i 1½ år nu, och vi är mer kära än någonsin! ;)

2009-11-04 @ 22:08:04
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback