Svininfluensa


Okej, det är ganska mycket tjat överallt om denna influensa och detta vaccin.
Hörde nyss på nyhetsmorgon att dom som är äggallergiker inte ska ta sprutan, men det visste väl alla redan, men nu har dom även gått ut med att dom som är nötallergiker inte heller ska ta den, lite väl sent påtänkt eller...?
Tänk vad många nötallergiker som redan tagit den? Dock har jag inte hunnit än, hade ändå inte bestämt mig, så nu var det ju bra att jag slapp bestämma själv!! :)


Jag har haft ont i halsen på morgonen i ungefär 2 veckor, men det försvinner under dagen, men igår hade jag ont hela dagen, och idag har jag mer ont än vad jag haft förrut, det skulle ju va skönt om det bryter ut så jag blir riktigt friskt sen.
Tänkte gå tidigare å plugga till skolan, men får se om jag orkar. Nu ska jag äta lite frukost och duscha iallafall.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback