Sol


Jag vill ha sol, det är så grått ute om dagarna nu i November.
Längtar tills den riktiga vintern kommer, med mycket snö och sol, älskar att vara ute och gå, eller bara hitta på något och dricka varm choklad å bara mysa, klä på sig riktigt varmt.
Tycker inte om vintern så mycket, men jag har ju hellre så som jag beskrivit här uppe än som nu, grått å slaskigt.
Men Daniel sa att det skulle bli en tidig vår, så det får vi hoppas på :)

I sommar vill jag åka på semester till Gotland, har hört att det är som att vara utomlands där, skulle vara underbart att åka dit, åsså fyller mormor 60 nästa år, så jag ska nog följa med mamma, Kjell och Angelica på en minisemester dit i början av Juni också.

Idag har vi redovisning på skolan, för en artikelsökning vi gjorde förra veckan, ska nog bara sitta i en grupp och disskutera lite, men det är skönt å va tillbaka i skolan igen, längtar dock till fredag då den här kursen är slut och måndag då anatomin börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback