Solen lyser


Det gör så mycket att solen lyser på morgonen när man kliver upp, man blir så glad, även fast jag är sjukt trött.
Idag cyklade Daniel så jag får låna hans bil, han är så snäll min älskling :)

Skulle bli underbart väder i helgen, imorgon ska vi på bilmässan dom har här i helgen på Frösön, på kvällen kanske det blir grillning eller något sånt, och på söndag jobbar jag 8-12. Är ledig imorgon, så skönt.


Har varit 2 ganska jobbiga dagar på jobbet, alla ordinarie personal har haft planeringsdagar, så vi har bara haft massa vikarier, men det har gått bra, fick höra i onsdags på middagen att alla tyckte jag hade kommit in så bra i gruppen på kort tid och så, det känns alltid bra. Jag som alltid går och oroar mig över massa sånna småsaker.


Nu ska jag borsta tänderna och sminka mig, sen åka iväg.
Ha en underbar fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback