Skor


Har hittat 2 par skor som jag vill köpa, sneakers från nike, som jag har kollat på jättelänge och dom är på rea också, beslutsångest.
Gladiatorsandaler är det andra paret, dom ska jag köpa, har bara högklackade sommarskor, kan vara bra med ett par låga också.
Hittade massa kläder på stan idag också, jag måste ju faktiskt köpa lite mer sommarkläder, har nästan ingenting, lite tunikor och så.

Kom hem från jobbet för ett tag sen, jobbade mellan 17-22, innan det var jag på stan hela dagen.
Imorgon ska jag träna, efter det ska jag och Linda iväg och äta lunch, är ledig hela dagen.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du ska köpa nike skona! :) så slipper jag få ångest om jag köper dom där adidas, haha

2009-05-26 @ 09:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback