utbildning


Idag ska jag vara på utbildning hela dagen, det var distrikssköterskorna som skulle ha någon allmän, kan nog bli intressant.

Det blev ingen tvättning igår, jag åkte och klippte mig istället, och sen jobbade jag ett par timmar.
Är jättenöjd med mitt nya hår :)


Jag har jättemycket böcker som jag inte har läst, och jag hittat massa fler böcker som jag skulle vilja beställa.
Så jag tror jag ska lova mig en ny sak, att varje dag då jag är ledig, eller bara jobbar halvdag och så, så ska jag läsa i minst 1 timme, annars sitter jag ju bara framför den här datorn och glor, och jag tycker ju om att läsa, det är ju väldigt avkopplande, kommer in i en annan värld för en stund, det behövs. Så då jag har läst ut några av dom böckerna jag har då kan jag beställa nya :)


Nu ska jag göra mig iordning.
Förresten, vart är sommaren?

Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Hehe, ja det verkar som om många hoppas på att den "dansserien" om Dirty Dancing kommer till Sverige :) Vi får hoppas på det :)



Du råkar inte ha nå bra böcker att rekomenadera? :) Måste också försöka slita mig ifrån dator imellanåt..

2009-06-11 @ 23:08:51
URL: http://miss0.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Ja, jag har varit inne och kollar lite på norska boksidorna. Väntar på att få hem bok nummer två av Twilight serien :) Fick en bok av en jobbarkompis, En oväntad semester.. skriven av hon som skrev Vattenmelonen osv.



Hoppas du får en fin helg!

2009-06-12 @ 19:25:16
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback