Inte så lång tid kvar


Bara 2 jobbdagar kvar innan vi åker på semester. Längtar!!
Underbart väder är det ute, så varmt och skönt, lika skönt ska det bli imorgon, tur det då vi ska sitta här utanför, älskar då man kan sitta långt in på kvällen i bara linne eller t-shirt och barbent och inte frysa.

Det ända som är lite negativt är att det ska bli lika varmt då vi åker på lördag, men det finns ju AC i bilen, så det ska nog gå bra :)
Har precis packat ihop mina kläder och skor, en väska med skor, en med kläder, 2 med våra gemensamma saker som handdukar, schampo och sånt, + att jag har tryckt ner lite mer kläder och smycken och sånt där haha.
Kommer säkert inte använda hälften av det jag packat ner, men jag kommer bara ångra mig annars. :P

Var på stan idag med Linda, Sara och Milton, var halva priset på alla produkter hos en frisör, så jag passade på att köpa det där dyra schampot, skulle ju beställa det från internet, men ännu bättre då det är halva priset.

Den här dagen har verkligen flygit iväg, vet inte vart dagen tagit vägen riktigt, klockan är snart 22, känns som jag nyss klev upp, och nu ska jag snart lägga mig igen, börjar jobba 7 imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback