Godmorgon!


Neej då, klev upp kl 11 ungefär, vaknade först 9 och var pigg, tänkte kliva upp, men jag somnade om, sen vaknade jag kl 11 men då var jag trött.
Så jag skulle ha klivit upp 9 haha =P

Nu har nedräkningen börjat till semestern, 6 dagar kvar :)
Åker på lördag efter jag har slutat, jobbar egentligen 7 - 15, men jag ska försöka så jag kan sluta kl 12.


Solen lyser ute, så jag tror att vi ska åka till Daniels stuga en sväng, jag är sugen på jordgubbar, ska kolla om vi kan stanna förbi och köpa det.
Jag vill åka på skopunkten också, men det vill inte min älskling.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Skönt med semester Mikaela! :)

2009-06-23 @ 16:30:28
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback