Delegering


Imorgon ska jag äntligen få delegering, efter 5 månader, eller ja, jag kommer få det om jag klarar provet, men klart jag gör det.
Jag kan det där, så det blir inga problem :)

Idag har jag sprungit på stan hela dagen och letat present till Daniels mamma, (som fyller 50 år på fredag) efter ett par butiker så ringde jag till pappa, så han fick följa med, jag kunde inte bestämma mig själv, efter ett par till butiker så hittade vi något som jag slog till på.

Imorgon ska jag och Daniel till mamma, Kjell och lillasyster och äta middag, hon frågade vad jag ville ha för middag och jag önskade pannkaka, mammas pannkaka är det bästa.
Eftersom vi inte firade någon mors dag där i söndags så blir det imorgon, har hittat en söt grejj som jag ska köpa också.

På söndag åker pappa till Burträsk på kurs i 1 vecka, så då ska jag och Daniel fixa det sista i mitt gamla rum, dammsuga och sånt, och ställa in pappas saker, så då blir han glad när han kommer hem.


Nu ska jag sova, imorgon ska jag kliva upp kl 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback