Freedag!!


Äntligen fredag.
Ska snart åka iväg med ett paket, som jag skulle skickat in i onsdags, med skorna jag beställde från H&M som inte var så bra.
Igår då jag köpte mina stövlar tyckte hon att jag skulle köpa impregneringsspray till, men jag var helt säker på att vi hade det hemma, men det hade vi ju inte. Man ska ju gärna inte använda dom innan man sprayat in dom. Men bara idag, vill så gärna använda dom.
Skorna gör ju hela outfiten ;)

Ikväll blir det bowling med Linda, Bische och Lindas syster, var så längesen vi hittade på något med dom så de ska bli hur kul som helst.
Och på lördag kanske det blir utgång.



Kommentarer
Postat av: Roxanna

Okej =) Jag förstår.



Allt bra med dig idag?

2009-01-09 @ 11:37:13
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback