En lista!

Tog en lista från Jossans blogg.

Vad heter ni? Mikaela & Daniel
Hur träffades ni? På en fest med gemensamma kompisar
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år och snart 3 månader
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Japp
Har ni barn? Nej
Har båda körkort?  Jajemen
Kommer du ihåg er första kyss?  Ja det gör jag.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Daniel
Vem är äldst? Daniel
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Daniel
Vem sjunger bäst? Jag tror att jag sjunger bäst, men det är väl egentligen Daniel som gör det.
Håller ni i handen på stan? Ja, eller så håller jag armkrok.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja, det tror ja.
Har ni någon speciell låt? Yves larock - Rise up
Har ni stora framtidsplaner? Ja, jag har det iallafall. Hoppas Daniel håller med
Har ni gråtit i varandras armar? Han har inte gråtit, men jag har.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nee.
Vilket är ert bästa minne? Hmm, det finns väl några saker, men bland annat då vi åkte på semester i sommras.
Vem lagar bäst mat? Båda.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på tv, sitter vid datorn.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 60 mil
Blir du lätt svartsjuk? Det beror på situationen.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej.

Kommentarer
Postat av: Kickan

1 år och 3 månader ni också... trevligt ;)

2009-01-27 @ 20:46:16
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag ska shoppa och allt sånt :D haha

2009-01-27 @ 21:38:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

det ska jag ha :D:D

2009-01-27 @ 21:41:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback