Äntligen fredag


Ja nu är det äntligen fredag, vad skönt. Och denna vecka har gått väldigt fort.
Jag har hittat jättemycket smink och sånt som jag vill ha, och produkter för ansiktet, känner att jag kanske ska bli lite mer tjejig.
Ja bland annat, rengöring, just nu använder jag tvål och vatten. Ögoncreme, ansiktscreme, foundation, puder, cover all mix från make up store, + att jag måste köpa ny mascara, oftare än vad jag gör, och ny rouge, för den gick sönder för ett tag sen. Det enda jag använder nu är concealer och mascara, och ibland rouge.
Behöver ju inte köpa allt på en gång, men det är det där jag funderat på iallafall.





Nu är det dags att åka till jobbet, ikväll skulle Stina ha ljusparty, ska nog kika förbi där en sväng, annars blir det en tidig kväll. Upp tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback