2009 ! :)


Då var det 2009 då, känns lite konstigt. Den här månaden har gått så otroligt fort.


Ska iväg och jobba nu, sista dagen imorgon, sen är jag ledig i 2 dagar, ska bli så otroligt skönt.
Idag kanske inte räknas så mycket då jag bara jobbar 2 timmar och 10 minuter.


Igår hade jag ganska kul, det var inte tråkigt men det var inte jättekul heller.
Så idag har man städat i lokalen, fick stå och skrubba bort svarta märken på golvet på knä :P
Det gick ganska fort ändå.
Hade ni en bra nyårsafton?


Jag har inget nyårslöfte. Jag vet att jag har saker jag vill göra, som jag förhoppningsvis kommer att göra, men...Jag vill inte lägga något löfte.
Nee dags att åka iväg. När jag kommer hem så blir det nog sängen nästan på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback