Plugghäst


Nee jag är verkligen ingen plugghäst, tycker inte om att plugga egentligen, men vad ska man göra då?
Jag vill ju bli ambulanssjuksköterska en dag, så det är bara att plugga.
Längtar tills jag kommer in på universitet. Förhoppningsvis till hösten.

Idag ska jag dock inte missa träningen, idag är det dags för Step intervall.
Jag älskar step, och body combat, har missat body combat ett par veckor nu för jag har alltid jobbat då det har varit.
Challenge är också roligt, men det har jag också missat, ska jobba på fredag då det är, men jag begärde längre lunch så jag ska hinna gå på det.

Nu ska jag göra mig iordning sen är det dags att gå till bussen, sen ska jag till elgiganten och kika på ny mobil och efter det middag hos mamma.



Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Hahah! :D Jag vill se henne!

2009-02-19 @ 10:56:23
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback