Massage


Jag hann klart med pluggandet, ska börja med nästa del imorgon, handlar om ekonomi, har läst igenom lite.
Mer intressant än vad jag trodde. Det är ju bara bra.

Blev ingen massage för mig idag, dom ringde från hemtjänsten och behövde mig där lite tidigare för att hjälpa till.
Och det var kris så jag kunde ju inte säga nej.
Dom ringde även samtidigt från nrupplysningen, ska jobba där ett par timmar imorgon och några timmar på fredag.
Blir långa dagar, men mycket pengar.

Underbart väder idag, längtar tills jag ska gå ut.

Nu ska jag lyssna på den här låten och vänta tills bussen går.



Akon - Sorry, blame it on me

Kommentarer
Postat av: Ronja

Åå kommer aldrig tröttna på den låten :) hehe tråkigt att de inte blev ngn massage de skulle inte vara fel efter att man suttit framför datorn en HEL dag :O

2009-02-16 @ 23:33:01
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback