Krocka


Ja igår höll jag på att krocka, backen ner då man åker från torvalla, ja det är svårt att förklara.
Men bilen ville inte stanna, och hjulen låste sig, och jag tryckte ner bromsen och kopplingen samtidigt. Daniel skrek bara släpp bromsen, släpp bromsen. Jag får lite panik och tillslut hör jag vad han säger. då börjar jag få kontroll över bilen igen. Ja och allting gick ju jättebra.

Senare på natten, då ville Daniel åka till kebabaren, efter att ha suttit och druckit öl hos Tobbe, jag var nykter och satt med dubbla täcken och hade mysigt.
Ja iallafall då jag stog och väntade på Daniel utanför kebabaren så kommer polisen, så jag kör iväg, för man får väl inte stå där egentligen, så polisen följde efter mig och stannade mig lite längre fram, och jag blir alltid lika nervös även fast jag vet att jag inte har gjort nånting. Och eftersom jag inte hade gjort nåogt heller så fick jag ju köra vidare.


Nu ska vi snart åka till Daniels bror och kika på melodifestivalen, först ska jag dricka upp min huvudvärkstablett. Har jätteont i huvudet. Kanske för att jag inte har druckit något kaffe?

Kommentarer
Postat av: Linda

Har ni ingen ABS?

2009-02-08 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback