Jag tror...


Jag tror nästan att jag älskar fredagar, man har en sånhär härlig känsla att man ska va ledig hela helgen å så.
Ska snart gå till bussen och åka till jobbet, jag känner på mig att det här kommer bli en bra dag, vad tror ni?

Har inte så mycket att skriva egentligen, bara att jag är på ett jättebra humör.
Hoppas det blir fint väder imorgon, för då vill jag gå ner till badhusparken och dricka varm choklad igen, det är så mysigt, men bara om det är varmt.
Och jag längtar tills nästa vecka då jag ska köpa ny mobil, har bara saker att se framemot, de känns bra.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken härlig bild! ^^

2009-02-20 @ 17:22:00
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback