Gott samvete


Nu har jag pluggat lite till, nu kan jag sova med gott samvete, vad skönt det känns.
Kom hem från mamma vid 19 tiden, ställde mig och lagade lunch tills imorgon, blev inget mer avancerat än plättar.
Har kollat på Gordon kitchens nightmares, tycker han är så bra, han sätter dom alltid på plats.
Börjde dock plugga lite innan det var slut, och på reklamerna, och nu är jag klar och har skickat in arbetet.

Nu ska jag läsa lite bloggar, uppdatera mig lite innan jag går och lägger mig, imorgon ska jag upp tidigt och jobba. På kvällen ska vi ut och äta med pappa på den indiska restaurangen M.
Sen kanske det blir party på kvällen? Ja det visar sig imorgon.


 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men va kul att höra att du pluggar o står i gumman, kämpa på!! Längtar tills ni kommer! kramis

2009-02-19 @ 23:51:05
URL: http://nastie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback