Brunkullan


Idag mår jag inte så bra, vaknade upp med världens halsont, och jag har sovit jättedåligt inatt, gick och la mig 23 och somnade inte förens, ja tidigast 1 iallafall. Har svettats och frusit hela tiden, och även fast jag svettats har jag frusit samtidigt.
Men jag är ändå inte jättetrött nu, och det är ju bara positivt.
Ska duscha nu, sen sätta mig med en kopp  te och hoppas det hinner bli lite bättre innan jag ska åka till jobbet.
Ett av dom godaste teerna som finns är brunkullans röda te, finns 2 sorter, men det är de fruktiga som jag tycker bäst om.



Kommentarer
Postat av: Tobias

nr 4 är heta :D yeah!

2009-02-23 @ 20:02:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback