Avatar


Har nästan köpt alla julklappar nu, åkte till stan tidigt idag, det är bäst att åka vid 10, för vid 12-13 ja då är det fullt överallt, ska åka in så tidigt imorgon också och köpa dom sista har lite kvar.
På kvällen ska jag och Amela gå och se avatar, tror den är riktigt bra.

Jag längtar tills julafton, jag ska jobba 8-14, det ska faktiskt bli kul, önska alla tanter och gubbar god jul, och hålla dom sällskap när dom kanske inte har någon annan en liten stund.
Sen ska jag till farmor och fira med henne och pappa några timmar, på kvällen ska jag till Daniel och hans föräldrar + syskon, ska bli så mysigt.
Förrut tyckte jag inte om julen, gick med en klump i magen hela dagen, men det har ändrats sen jag träffat Daniel, min älskling :)

Har varit med Daniels mamma och köpt lite julmat nu ikväll, ska se andra avenyn nu sen ska jag ta lite kvällsfika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback