8 dagar kvar till julafton


Det är 8 dagar kvar, och det var ju nyss första advent, dagarna bara rusar iväg...
Och vad gör man på dagarna då? Känns som inget vettigt, i måndags åkte jag ju iofs till biblioteket och satt där några timmar, igår pluggade jag hemma, och bakade på kvällen, hallongrottor och drömmar med för lite mjöl i, de skulle vara 6 dl och jag hade bara i 4, så de blir å slänga dom å baka nya en annan dag.

Sitter och ska försöka plugga nu, men har ingen lust, vill åka ner på stan, men det ska jag göra senare då Daniel ska till tandläkaren, jag måste köpa nya pennor, allt bläck är slut i dom jag har,  tycker inte om å skriva med blyerts.




En bild på mig på tåget till Gävle sommaren 2008 då älsklingen skulle ner å köpa sin bil :)





Hmm...Ibland kan man ju undra....
Har förövrigt inte köpt en dagbok än heller, ahh måste köpa det, kanske därför jag inte kan plugga, har för mycket annat i huvudet...Som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback