Mittuniversitetet


Fick hem papper idag om psykologikursen som jag ska läsa, är på jakt efter den första boken, och ett lexikon, eftersom nästan alla böcker är på engelska.
Har läst igenom vad jag ska lära mig och vad jag ska kunna när den här terminen är slut, och det verkar vara jätteintressant, ska bli roligt att sätta sig i skolbänken och läsa någonting som man verkligen vill och inte bara gör för att man måste.
Börjar den 31a augusti, jag har bara 8 jobbdagar kvar sammanlagt, känns bra det också :)






Kommentarer
Postat av: Cissi

Va roligt! Skulle också vilja läsa psykologi faktiskt =)



Men e de så billigtsom dom säger på ullared? Har ju som aldrig varit där :P

2009-08-25 @ 15:18:42
URL: http://rallymomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback