Som jag ville


Ja det blev 1 dag ledigt, idag har jag jobbat 8 - 16,30, och vilken dag det har varit, har inte hunnit andas många sekunder, på lunchen var det bara att slänga i sig maten och fortsätta, känns som jag har jobbat dubbelt så länge som jag har gjort, men det har gått bra ändå, lite snurrig har både jag och hon jag jobbade med varit, men som sagt, det har gått bra =)

Imorgon ska jag jobba på nrupplysningen för första gången på över 1 månad, ska bara jobba 4 timmar, 7,50 - 11,50.
Känns som att jag vill börja med ett kort pass eftersom jag inte varit där på ett tag, + att jag ska till pappa och fortsätta städa ur mitt rum efter jag har slutat, så fullt upp imorgon också, och det är bra, för då går tiden fortare och det blir snabbare fredag.

Nu ska jag gå ner till lilla affären här nere och köpa lite saker jag måste ha till middagen, sen ska jag börja med den.
Förresten så jag har vääärldens träningsvärk sen igår, kan knappt gå, bara så ni vet haha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback